Autor: 021.rs

Novi Sad
22.03.2017.
07:55 > 08:01
Troje pešaka povređeno je juče u saobraćajnim nezgodama u Novom Sadu.
  • Kremenko

    22.03.2017 19:38
    Stoji cinjenica da se jako bahato vozi... Ono na sta bi gradske vlasti pored pukog kaznjavanja mogle da obrate paznju jeste preglednost i uocljivost prelaza. Ukoliko se ne varam, na prelazu kod "Daltonke" postoji neka zbunasta vegetacija koja jako otrezava vozacu da uoci pesaka na vreme. U Temerinskoj ulici i jos na gomilu mesta su zebre izbledele, oznake za pesacki nestale a ulicno osvetljenje je jako slabo. Za to ne treba previse ulaganja.
  • Caca

    22.03.2017 12:48
    Juče sam prelazila biciklom Bulevar iz pravca M. Gorkog, zeleno traje manje od pola minuta. Oni što skreću levo iz pravca Braće Ribnikara imaju zeleno pre nas pravo. Magarac se zaleteo iz tog pravca, stao je na bici delu i počeo da trubi. Prvo je od mene dobio srednji prst, onda sam videla da mi je rodjak pa je dobio ''dodatni pozdrav'' da zna da sam ga videla! Nije klinac, ima pre 60 godina, ali i direktorsko mesto u gradskoj firmi.
  • DonJuan

    22.03.2017 12:16
    Menjajte idiotsko pravilo po kome pesak ima prednost na pesackom prelazu. Pesak nije i ne treba da bude sveta krava pa da kad on stane na put stane i ceo saobracaj! I ja kad sam pesak sacekam da se kolona vozila rascisti, a ne srljam ko budala na put, misleci da cu isterati neku pravdu. Dokle god se to ne prmeni, pesaci ce ginuti kao pokoseni, a mi cemo se igrati uredjene zemlje kao sto je Svedska i prepisivati zakone neprimenljive u ovoj dzungli.
  • Druga strana priče

    22.03.2017 10:56
    Svaki dan pređem oko 7 km do posla peške.Naučio sam u osnovnoj školi kako se prelazi ulica i nemam nikakvih problema sa vozačima. Lakše je meni od 80 kg stati nego njemu u toni i kusur gvožđa.A i ako mi stane, prvo završim u oblaku azbesta od kočionih pločica, a posle u oblaku čađi od dizlo motora. Zato ih puštam da prođu, oni srećni jer žure,a meni za tih 10-15 sekundi stajanja neće biti ništa. Ove što prosto žele da ih udare da dobiju odštetu, ili su frustrirani jer nemaju kola pa iskaču ovima koji imaju, neću komentarisati.
  • Маркеђани

    22.03.2017 10:48
    Ја сам возач, бициклиста и пешак. Људи моји, стање у саобраћају је све горе. Људи су све безобразнији и бахатији. Нико више не мари за друге учеснике у саобраћају. Као да су зомбифицирани док возе или шетају. Пола возача не силази са телефона, јурца, не стаје пешацима, паркира и зауставља где стигне, бициклисти прелазе на црвено, имају слушалице у ушима, немају ноћу светла. Пешаци такође слушалице у ушима, блеје у телефон, излећу пред кола и бицикле. Уместо да се култивишемо, ми све гори...
  • Milan

    22.03.2017 10:34
    Isključivost
    Neverovatno je koliko su ljudi isključivi i ostrašćeni u komentarima. Ljudi, shvatite da više ne živimo u varošici, da je ljudi i automobila nekoliko puta više nego pre 20-30 godina.
    Naravno, pešak je kao slabiji zaštićen i vozači su treba da budu oprezni kada voze po gradu, jer zaista ne možete da znate da li će da izleti neko dete ili neka mentalno labilna osoba. Kada se približavamo pešačkom prelazu kod te Daltonke (a i drugima), treba gledati levo i desno i uočiti pešaka na vreme, ako se pred pešačkim zaustavilo vozilo, dodato usporiti i proveriti da li je budala stala na sred bulevara iz čista mira ili ipak propušta pešaka, a ne dodavati gas i obilaziti po svaku cenu.
    Sa druge strane, pešak ima prednost, ali i obavezu da se uveri da može bezbedno da pređe, a ne da iskoči ispred automobila, pa ovaj nek koči kako zna. Kada prelazite ulicu gledajte u vozače automobila koji dolaze kako bih se uverili da su vas videli, pa isto tako i u sledećoj traci.
  • @Bogdan

    22.03.2017 10:32
    Uramiti komentar ovog mladog muzjaka, ponosnog predstavnika tipicnog srbina/coveka s ovih prostora. U par redova se vidi sve sto je lose u nasem drustvu. Nicim izazvana samouverenost, namerno krsenje vise pravila koje sebi pravda svakakvim razlozima (uglavnom kako da njemu bude brze, lakse bolje, za njegov milimetar drugom skrati kilometar), nenamerno krsenje drugih iz neznanja i gluposti, savrsena sebicnost i potpuno dosustvo empatije prema drugom ljudskom bicu. Ovo kad gazi, ne osvrne se. I 50% pluseva slicnih koji podrzavaju. Nema tu semafora, pasarela ni podzemlja koja ovo mogu promeniti. Nema spasa.
  • Sin

    22.03.2017 10:28
    Pendrek!
    Policiju obavezno u civil..... na teren u saobracaj..... i lepo bez upozorenja objasniti na licu mesta pendrekom krsenje zakona i pravila svima!!! Uspaljenim pesacima koji zaustavljaju citave bulevare.... bahatim vozacima koji telefoniraju i jurcaju a parkiranje i zaustavljanje pred znakovima zabrane da ne pominjem... bicikliste bez svetla i prsluka zajedno sa motorasima koji se pojavljuju niotkud po slepim uglovima i misle da su svi oko njih "avaks" pa ih vide....
  • hemodroid

    22.03.2017 10:16
    Nigde u svetu nema toliko presackih prelaza i semafora pogotovo na glavnim pravcima, nije tacno da je pesak najvazniji u saobracaju, najvaznije je nesmetano odvijanje saobracaja,. Stalnim prekidanjem toka saobracaja povecava se zagadjenje i potrosnja goriva, gubi se vreme i novac a pesaci bi mogli i da protegnu noge, ne mora prelaz na svakoj raskrsnici. Pasarele su moguce i pozeljno resenje pogotovo na bulevarima, ima ih po svetu i sa liftovima za majke sa decom i invalide.Navedeni prelaz kod daltonke bi trebalo ukinuti, pobogu ,prelaz kod pijace je udaljen 100 metara.
  • ns ix

    22.03.2017 10:12
    Pošto vidim da smo mi vozači goveda neviđena, ja sam 99,9% vozač i umem da pravim gadne prekršaje po gradu u vidu prekoračenja brzine i nervozne vožnje kroz gradsku vrevu, ali pazim kao Boga pešake i (ali ne sve)bicikliste, već samo one koji su svesni da i oni-biciklisti nisu pešaci, biciklisti su vozači! Dakle, na toj zebri kod Daltonke, stavio bih betonske krampone, ili izdigao beton za 20 cm pa ko god "žuri", žurio da promeni karter, felne i gume i kompletan donji podvoz, ili još bolje ceo automobil, pošto goveda mogu jedino silu da razumeju, kad već osnovne saobraćajne postulate ne mogu!!
  • jova limanac

    22.03.2017 10:07
    Jedini saobraćajci koje viđam na Bulevaru Patrijarha Pavla su oni što povremeno svrate u kladionicu na početku Sentelekijeve, pa posede na kratko u patrolnim kolima tu kod raskrsnice, valjda dok skupe reket od nepažljivih vozača da imaju za tiket i piće. Svakih par dana nekoga tu zakače, i meni se već zilion puta desilo da na nekom od ova dva kritična prelaza stane mi jedan vozač a onaj u traci pored projuri, ali policije nigde...
  • NS

    22.03.2017 10:03
    pasarela glupost
    U Evropi pešaci i biciklisti imaju prednost a ne automobil. Pasarelom prednost se daje vozilima.
    To je potpuna glupost, treba rešiti semaforima sa zelenim talasom- sinhronizovati na brzinu od 50km/h.. A da ima saobraćajne policije na bulevarima ne bi svi klinci ( @Bogdan) vozili 70km/h po gradu, i zato ima toliko nesreća. Na pešačkom prelazu motociklista je ubio dečaka vozeći na zadnjem točku, a pre toga je danima tako vozio.
    http://www.blic.rs/vesti/hronika/motociklista-ubio-decaka-vozeci-na-zadnjem-tocku/4j2e63c
  • Mirko

    22.03.2017 10:02
    Kontrole
    To je zato što su juče brutalno kontrolisali saobraćaj.

    Da ga ne kontrolišu, pešaci bi bili obazriviji, pošto bi vozači divljali.

    Ovako kad ima kontrola, onda je to veštačko stanje što vozači polako voze, pa se pešaci opuste.
    Čim nestane policija, odmah krenu da divljaju i povrede pešake...

    Platite stalni video nadzor, vratite onih 30 dinara da plaćaju, pa će biti bezbedniji...

    Što ste to ukinuli, od tih para mogle su se sve raskrsnice pokriti kamerama sa radarom, pa da vidiš, broj povreda bi se smanjio DRASTIČNO!
  • Vozač i pešak

    22.03.2017 09:42
    Samo oštro prema vozačima
    Staviti semafore na svakih 20m ako treba, kontrole kamerom pored svakog pešačkog,
    vozači da idu u zatvor bar na 2 godine a ne da im se oduzimaju poeni i daje šansa za novo ubistvo. Pa da vidiš da li će gospoda vozači žuriti kao da im gori kuća ili da im je vreme novac u milijardama.
    Kakve crne pasarele i prolazi, pravo pešaka je osnovno, vozači su sekundarni!
    Vozači su obrazovan kadar koji svojom vozačkom garantuje da je odgovorniji od pešaka, zato i polažu ispite.
    Pešak ima pravo i može da bude onesposobljen na razne načine, vozač mora da ga pazi!
    Da ne navodim slučajeve onesposobljenosti pešaka, pri kojima i dalje ima pravo da pređe ulicu a vozač mora da se prilagodi uslovima saobraćaja.
  • ratiger

    22.03.2017 09:35
    Krivi su prvenstveno vozači!!!
    Naravno da su krivi vozači! Sigurno da ima i krivice pešaka, ali pešaci na pešačkim prelazima uvek imaju prednost (po zakonu). Ljudi izgleda ne shvataju da upravljaju sa 1-1.5 t pri brzinama od 50 km/h, i da mogu da povrede nekog. Još nije zabeleženo da je pešak naleteo na automobil i slupao ga!!! Naši ljudi mogu da voze pristojno i to se najočiglednije kada se nađu u inostranstvu. Tamo znaju da ih "dve crvene" neće spasiti. U NS-u je jedna od najopasnijih situacija za pešake prelazak preko pešačkih prelaza u trenutku kada ima uslovno zeleno za vozače u krajnjoj traci!!!! Naši vozači ne znaju šta znači uslovno!!!!! Komentari vezani za mobilne (dok ih upotrebljavaju pešaci) su smešni kada se pogleda koliko ih koriste vozači. Bitno da oni mogu da slušaju muziku, pišu poruke, puše, okreću se prema suvozačima dok pričaju, itd... Kao vozač mogu samo da kažem da me je sramota od komentar prema pešacima i biciklistima. Kao da oni nikad nisu bili pešaci!!!! Kada bi razmislili da sutra može da se dogodi da ti njihovi bližnji budu povređeni, da li bi tako pričali!?
  • deda

    22.03.2017 09:16
    realno pasarela bi lako premostila bulevar, mesta ima i vise nego dovoljno a zasvagda bi se resio problem
  • Bogdan

    22.03.2017 09:10
    Resenje
    Vozim kola skoro svaki dan, mlad sam ali vozim jako dobro. Takodje sam i pesak isto toliko koliko i vozac. Jedini prekrsaj koji konstantno cinim je da kroz grad idem 60-70 jer drugacije ni ne moze da se stigne od tacke A do tacke B. Ono sto je primetno je da za volanom ima previse nesigurnih i neodlucnih vizaca koji svojim nemarom i ne paznjom frustriraju druge koji na kraju sj... nesto. Ja elegantno obidjem takve ali jmate i one nafurane koji svojim BMW lepo odu u desnu traku pa obilaze tako celik Bulevarom Evrope. Na stranu vozace...biciklisti voze po bulevarima ne obracajuci paznju koliko urusavaju saobracaj. Sad ce strastveni biciklisti reci "ali nema lepih staza koje su glatke kao moje mudo" ali ako bema toga onde lepo ides pesackom zonom a ne po putu gde ce neko da te oduva...pogotovo ako imas 70+ godina. Pesaci ista prica, potpuna averzoja ka pesackim zonama koje su manje od 3m sirine. Majke sa bebama idu kao oslobodioci.
    Kad se svi svoje navike iz korena promene onda nece biti ni udesa.
    Jednostavno...pesacki je za pesake, put je za put. Izletanja na put kao da ste od kriptonita je samoubistvo.
  • riba na suvom

    22.03.2017 08:52
    je'li vas semafori
    Nisu semafori krivi, krivi su i pešaci i vozači. I jedni i drugi pričaju na mobilni, slušaju glasnu muziku a ne obraćaju pažnju na saobraćaj oko sebe. Bahati smo svi, nije Slobo kriv, mi smo 'ovna. Na drugu stranu Slobo (Slobo je vlast u globalu) je kriv, jer je zbog globalnog stanja u državi narod frustriran i mora negde da ispolji svoje nezadovoljstvo. Pošto ne može ništa da uradi Slobodanu, onda strada drugi kojem je isto Slobodan kriv. Na kraju Slobo likuje jer je upravo to ono što on hoće, da se mi međusobno svađamo a on da krade.
  • Sloba

    22.03.2017 08:51
    Dalton
    Taj prelaz treba ukinuti, pa napraviti podzemni prolaz, a do tada tu vise ne bi moglo da se prelazi, prerizicno je.
  • može i gore

    22.03.2017 08:43
    S obzirom na nivo bezobrazluka i gluposti koji ovde vlada još dobro i prolazimo u saobraćaju. Rasprave da li su krivi vozači, pešaci ili biciklisti su besmislene. Svi su jednako nepažljivi, drski i glupi. Uz očajne saobraćajnice i infrastrukturu treba biti zadovoljan kako to uopšte funkcioniše.
  • djukic pandur

    22.03.2017 08:42
    odgovor
    @vozacpesakbiciklista@ ma kako da ne najbolje na svakih 20 mestara da stoji semafor ,malo neka vade slusalice iz usiju malo neka manje koriste mobilni telefon dok prelaze ulicu malo vise da gledaju levo i desno bez obzira sto je pesacima zeleno iskacu kao muve , a za bicikliste posebno bi uveo kad prelaze raskrsnicu da sidju sa bicikla jer voze kao k......i jos se i zalecu pred raskrsnicu pozdrav
  • Vozač

    22.03.2017 08:39
    PASARELA
    Koliko ljudi treba da strada da bi nadležni seli i doneli odluku o ovom kritičnom pešačkom prelazu? Pa već je bilo po medijima polemike oko ovog slučaja i još uvek se ništa ne dešava.
    A da je nastradao neko od bližih članova nekog od gradskih baba onda bi se odmah to rešilo zar ne?
    Najbezbolnije rešenje je pasarela preko bulevara koja neće zaustavljati saobraćaj kao semafor, a pešaci bezbedno mogu da prelaze.
  • Steva

    22.03.2017 08:36
    Kako
    Za početak urediti vidljivost na pešačkim prelazima.Većina ovoh na kojima se dešavaju nezgode su zarasli kao da su u džungli ,a ne na bulevarima.
  • NS

    22.03.2017 08:27
    a Bulevar Evrope
    Na Bulevaru Evrope su povećali brzinu na 70km/h kao da nije stambena zona sa višespratnim stambenim zgradama uz bulevar, do 90km/h je manje odstupanje od 20km/h.
    Kad nameste saobraćajne znake na 70km/h biće još povređenih pešaka, a ko zna još koliko lančanih sudara. Ali u gradu je najbitnije da neko proleti, nema ni saobraćajne policije na bulevarima.
  • dtd

    22.03.2017 08:26
    Formula 1
    Pa kako većina vozi, čudi me kako to da nemamo ama baš ni jednog predstavnika u Formuli 1.
  • /

    22.03.2017 08:07
    /
    i biciklsta je naleteo na starca
    verovatno mu je sa 80g naglo iskocio
  • vozačpešakbiciklista

    22.03.2017 08:06
    * A P E L * POSTAVITE SEMAFOR
    MOLIM NADLEŽNE: POSTAVITE SEMAFOR !!!

    Nema potrebe da neko strada da bi se konačno postavio semafor na pešačkom prelazu kod Dalton zgrade na Bul.Oslobođenja.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna